Ontvang ik een bevestiging van mijn geplaatste bestelling?
Ja, je ontvangt per e-mail een bevestiging van je bestelling.

Hoe snel krijg ik mijn bestelling geleverd?
Voor bestellingen in de Chios Mastiha webshop geldt: levering binnen 5 werkdagen. Als je er voor kiest de bestelling op te halen in Groenlo dan kan dit in overleg.

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bedragen € 6,95. indien je een bestelling thuis laat bezorgen. Bij het afhalen van de bestelling op locatie in Groenlo dan betaal je geen verzendkosten.

Zijn de vermelde prijzen in- of exclusief BTW?
De prijzen die vermeld worden zijn inclusief BTW.

Kan ik mijn aankoop op een ander adres dan mijn huisadres laten bezorgen?
Ja, dat is mogelijk. Tijdens de bestelprocedure kun je bij de optie factuuradres en bezorgadres een onderscheid maken een andere afleveradres aanmaken.

Is het mogelijk om zelf een datum te kiezen voor de bezorging van mijn artikel?
Nee, dit is niet mogelijk.

Ontvang ik een papieren factuur?
Alle orders en betalingen verlopen volledig digitaal, je zult je factuur dus ook via e-mail ontvangen.

Is het veilig om te betalen op Chios Mastiha webshop?
Tijdens het afhandelen van de betaling maken wij gebruik van een beveiligde SSL internetverbinding. De SSL software zorgt ervoor dat de betalingsinformatie versleuteld over het internet wordt verstuurd. Je herkent de veilige verbinding aan de groen gekleurde browserbalk en het slotje rechts bovenin naast de browserbalk. Het is dus veilig om te betalen in onze webshop.

Is het mogelijk om achteraf te betalen?
Wil je liever achteraf betalen, dat kan. Dan kies je voor bankoverschrijving. De bestelling wordt pas verzonden als het bedrag ontvangen wordt.

Kan ik mijn bestelling als ik deze al betaald heb, nog annuleren?
Ja, dit kan. U kunt hiervoor contact opnemen via de contactgegevens van Chios Mastiha. Neem dan contact op met de team van Chios Mastiha door een e-mail te sturen naar info@chiosmastiha.nl. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 – 16.00 uur.

Krijg ik de verzendkosten vergoed indien ik producten retourneer?
Je krijgt de verzendkosten alleen vergoed als je de volledige bestelling, dus alle producten, retourneert. De retourverzendingkosten zijn wel voor eigen rekening.

Wanneer krijg ik mijn aankoopbedrag terug?
Wij streven er naar het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van het retourpakket te crediteren.

Waar kan ik terecht met een klacht?
Hebt u klachten of aanmerkingen over de bestelde producten en/of de levering dan kunt u altijd contact opnemen door uw klacht op te sturen naar info@chiosmastiha.nl. Wanneer u een klacht heeft, kunt u deze ook altijd aanmelden bij het Europees ODR platform via Europese onlineplatform voor geschilbeslechting

Waar kan ik terecht met vragen?
Voor alle vragen kunt u contact opnemen door een mail te sturen naar info@chiosmastiha.nl of per telefoon: +31544-462477. Wij zijn aanwezig op werkdagen tussen 09:00 – 16:00 uur. Wij streven ernaar om u vraag binnen 2 werkdagen te beantwoorden.